Dirk Steenssens

Bestuurslid

Dirk is geboren in 1962 en bracht zijn jeugd door in het naburige Belsele. In 1984 verhuisde hij naar het pittoreske Sint-Pauwels waar hij nog steeds woont met zijn vrouw. Met twee kinderen die reeds het ouderlijk huis hebben verlaten, kan hij weer actief aan het verenigingsleven deelnemen.

Sinds enkele jaren is Dirk actief binnen het bestuur van N-VA Sint-Gillis-Waas. Hij koos voor onze partij omdat hij merkte dat het een fijne en hartelijke groep is waar iedereen zijn mening kan en mag uiten. Verder wil hij via zijn politiek engagement iets doen om Sint-Pauwels, en in het bijzonder de Bagoniewijk, weer op de kaart te zetten en op te komen voor de bewoners op een discrete en constructieve wijze.

Wanneer Dirk niet werkt, geniet hij met zijn vrouw tijdens het wandelen van de prachtige landschappen in het Waasland en Vlaanderen. Naast deze wandelingen, is Dirk altijd te vinden voor een toneel-, film- of museumbezoek.