Lauren Van Guyse

Afdelingsvoorzitter - lid bijzonder comité sociale dienst - Bestuurslid AB-Waasland

Lauren is geboren en getogen in Sint-Gillis Waas. Met de woonplaatsen van haar ouders in Sint-Gillis-Waas en Sint-Pauwels kent ze verschillende aspecten van de gemeente. Voor haar studies trok Lauren eerst naar Sint-Niklaas voor een specifieke lerarenopleiding. Daarna studeerde ze verder in Antwerpen waar ze een master politieke communicatie behaalde.

Lauren is een jonge, gemotiveerde, positieve dame die enkele jaren geleden haar eerste stappen in de politiek heeft gezet. Haar jeugdigheid houdt haar niet tegen om er volledig voor te gaan. Zo maakt ze sinds oktober 2020 deel uit van het bijzonder comité en vertegenwoordigt ze onze afdeling in het arrondissementeel bestuur.

Verder deed Lauren al heel wat ervaring op in de sociale sector. Met stages in onder anders scholen, rusthuizen, ziekenhuis…, als hoofdanimator op een inclusiespeelplein waar er extra aandacht is voor kinderen met speciale noden en helpt ze in haar vrije tijd haar mama die aan de slag is als onthaalmoeder. Lauren kent dus de noden en vragen van een onthaalmoeder. Daarnaast doet ze graag aan sport, onder andere skiën, dansen en fietsen, en houdt ze zich bezig met haar huisdieren.