Music for life "Betnet actie"

Op 27 december 2015, over deze onderwerpen: 3. Jeugd, 6. Cultuur

Ook dit jaar droeg de N-VA haar steentje bij aan Music for Life, de jaarlijkse solidariteitsactie van Studio Brussel. In totaal haalde onze partij 37.000 euro op voor het goede doel. Voor deze editie viel de keuze opBednet, een vzw die langdurig zieke kinderen in staat stelt om onderwijs op afstand te volgen via de computer, in directe interactie met hun klasgenootjes.

Dit jaar verkochten de N-VA-afdelingen doosjes met sterkaarsen. Daarvan gingen er de voorbije weken meer dan tienduizend over de toonbank, goed voor zo’n 37.000 euro. “Niet alleen overtreffen we daarmeeonze bijdrage van vorig jaar, we halen ook ruimschoots het vooropgestelde doel voor deze editie: 1.400 Bednetdagen, wat neerkomt op een bedrag van 36.400 euro”, zegt Koen Daniëls, een van de vijf provinciale voortrekkers van de Bednet-actie. Samen met zijn collega’s trok hij naar het recreatiedomein De Schorre in Boom, de centrale locatie voor ‘De Warmste Week’, om er de cheque officieel te overhandigen aan StuBru-presentatrice Siska Schoeters.

Aan allen die dit goede doel steunden, een dikke dank u wel!!