N-VA Sint-Gillis-Waas bloeit, groeit en geniet van een ontbijt

Op 29 januari 2018, over deze onderwerpen: 12. Allerlei

Zondagmorgen 28 januari 2018 vulde onze lokale N-VA afdeling de volledige bij-zaal tot de nok voor ons jaarlijks nieuwjaarsontbijt. Onder begeleiding van een glaasje bubbels of frisdrank, werd iedereen verwelkomd door onze voorzitter Harry Caslo. Vervolgens nam onze lijsttrekker voor de volgende gemeenteraadsverkiezingen, Koen Daniëls, die tevens Vlaams volksvertegenwoordiger is het woord. Op een zeer duidelijke manier bracht Koen nog eens de punten naar voor waarvoor de N-VA Sint-Gillis-Waas staat, veilig, verantwoordelijk en verbonden voor de bevolking. Ook gaf Koen nog eens een opsomming van wat er beter kan op de gemeente waaronder mobiliteit, waterbeleid, voet- en fietspaden, ruimtelijke ordening, cameranetwerk, …. De veel te hoge kostprijs van het administratief centrum van onze gemeente blijft nazinderen bij alle aanwezigen waarbij iedereen beseft dat dit maar liefst de komende twintig jaar in de portemonnee van de belastingbetaler blijft hangen. Iedereen is het er over eens dat Koen Daniëls de bekwaamheid en gedrevenheid heeft om deze gemeente te leiden. Toen was het aanschuiven voor het uitgebreide ontbijt, er was voor elk wat wils, mooi gepresenteerd en vooral lekker. Het was dan ook niet verwonderlijk dat er na het ontbijt lovende woorden waren over de organisatie. Wil ik toch nog een hartelijk woord van dank uitspreken voor alle medewerkers en aanwezigen die er hebben toe bijgedragen dat nieuwjaarsontbijt 2018 een groot succes is geworden.

Foto's © François Fabry